19.1.11

Anal Hard - Tercero Cuarta

Bé, reconec que quan s'anunciava la presentació d'aquest disc; després del single que van treure no fa gaire amb 2 cançons, pensava que tot lo nou que podrien treure aquests malalts només podrien ser "refritos", que ja no em sorpendrien; demano disculpes (a tots menys al Wolf per (pseudo)agredir-me amb una llauna de cervesa per dir-li "que te jodan").

La veritat és que el que fan ho fan molt bé. Com anava dient he començat a escoltar el CD amb una mica d'esceptissisme, però ja des de la intro 'Bienvenidos' i la incorporació de ràfagues blastbeateres m'ha enganxat i l'he escoltat fins els 28:45 que dura aquest 'Tercero Cuarta', que inclou , com no, un nou i esperat bonus track.

Diuen les males llengues que potser el disc és massa curt. A mi, i a totes les qui compartiran el tret de que un CD de punk, hc i derivats no ha de creuar mai la linea dels 30 min, ens sembla perfecte.

Anal Hard - Tercero Cuarta (2011):
www.mediafire.com/?daeozn2zppnx5d4

Myspace: www.myspace.com/analhardhc
Segell: Fragment Records


[Reseña de Fragent Records]

Después de muchas ostias y piedras por el camino, podemos decir orgullosos que el nuevo cd de Anal Hard, "Tercero Cuarta", es su mejor y más trabajado disco hasta la fecha.

Para los que conozcan la banda, poco queda que contar. Para los que aún no, que pocos sereis, los masnovinos ofrecen 11 nuevos trallazos de hardcore, metal, caña absurda, y sobretodo, muchas risas. Letras de ultrajación, drogas, pendencieros y pecadores varios..., todo con un sutil toque fecal! El resultado: Anal Hard en estado puro y duro.

Los que les pudisteis ver en su última gira teloneando a Sick of it All y Madball, ya habreis disfrutado de algunos de sus nuevos temas. Para los que no, aqui lo teneis, un poquito de matraca y alegría.

Con una producción de lujo, bajo la mezcla y masterización de Lorenzo Antonucci (Sworn Enemy), "Tercero Cuarta" no promete, sino que otorga.

1 comentari:

Jaumemon ha dit...

trobe que acaba d'agarrar-me un petit infart al cor. Que ganes tenia de luxuria anal!