27.11.10

Lagrimas y Rabia - Negro

Aquests clàssics madrilenys del HC melòdic ens faltaven pel blog!! L'altre dia vaig pujar el cd però no vaig tenir temps per publicar-lo, i ara després d'haver llegit la crítica al de Decisión del Chhhristian doncs m'he animat!

Són un grup que diria que es van formar cap a l'any 89 i encraa estan en actiu. La seva discografia no és que sigui gaire llarga, aquest seria el seu 3 treball,editat l'any 2001 i són 23 temes: 11 temes nous, 2 de la 1a maqueta "El punk es más que una moda" y tots menys un de "el tiempo de las cenizas".

Jo els vaig coneixer en directe, diria que al 2004 o així, al CSO La Hamsa, que amb un colega vam anar a veure els Elektroduendes. I bueno em va molar que el cantant/guitarra, a artir d'haver-se quedat calbo, es va tatuar la cresta, eidenciant així que "el punk es más que una moda".

Fa poc vaig comprar el cd original, perquè sempre havia volgut llegir les lletres d'aquetsa penya ja que concretament a aquest disc costa d'entendre-les. Recomano temones com: -julio 1936-, -40 radicales-, -cancion del viaje- o - J.V.-, i sobretot i la meva prefereida -sin dios-. Gaudiu-lo!

Lagrimas y Rabia - Negro